onsdag 21 september 2016

Höstlöv


En trädgårdsprydnad under ett träd är helt omgiven av nedfallna löv.



Min dotter lade sig ned bland löven och fotograferade sig själv, jag tyckte att det såg kul ut, så jag gjorde likadant.
Lite knäppt, men samtidigt kul att ligga där bland de nedfallna löven.

Nu lider trädgårds-året mot sitt slut här i vår trädgård, (därav ett inlägg om just ingenting) för nu finns inte mycket blomster kvar att fotografera.

Av alla träd som fäller sina löv i trädgården så blir lövmattan som bildas allra vackrast runt vår näverhägg.

Näverhägg kallas ibland också för gulbarkig hägg.

2 kommentarer:

  1. Jag har länge tänkt skaffa en näverhägg men det har inte blivit av...till våren tror jag bestämt det blir!

    SvaraRadera
  2. Tycker det är vackert med alla löv och fota bland löv är kul. Det gör jag varje höst i nån form. Det sparkas i löv, kastas löv och i fjol var det romantisk fotografering i bokskog.
    Barnen är så kreativa när det gäller selfies. Själv får jag aldrig till det.
    Ha det så gott
    /Anette

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.